Plata/Livrare/Retur

Costul livrarii este GRATUIT pentru comenzile a caror valoare depaseste 200 lei. Pentru comenzile sub pragul de 200 lei costul transportului va fi de 15 lei.

 

Livrarea se efectueaza prin serviciul de curierat rapid Sameday Courier la adresa mentionata de dumneavoastra in comanda. 

Puteti opta pentru 3 tipuri de livrare:

1. La adresa;

2. In Easybox-urile Sameday;

3. In sediul Sameday din zona dumneavoastra.

 

Care este durata livrarii?

In medie, durata livrarii este de 24 de ore de la plasarea comenzii.

1. Pentru comenzile plasate in zilele Luni - Joi pana in ora 15:00, coletele vor fi expediate in aceeasi zi si receptionate de dumneavoastra in urmatoarea zi in intervalul 09:00 - 18:00.

2. Pentru comenzile plasate in zilele Luni - Joi dupa ora 15:00, coletele vor fi expediate in urmatoarea zi si receptionate de dumneavoastra in 48 de ore de la plasarea comenzii.

3. Pentru comenzile plasate in zilele Vineri - Duminica in orice interval orar, coletele vor fi expediate Luni si vor intra in posesia dumneavoastra incepand cu ziua de Marti.

4. Exceptie de la termenele de livrare pot face Sarbatorile sau perioadele foarte aglomerate pentru firmele de curierat, caz in care coletul poate intarzia intre 24-48 de ore de la termenul initial.

 

Cat costa livrarea?

Costul livrarii este GRATUIT pentru comenzile a caror valoare depaseste 200 lei. Pentru comenzile sub pragul de 200 lei costul transportului va fi de 15 lei.

Pentru comenzile care au adaugat un Voucher de Reducere, costul total al comenzii trebuie sa fie de minim 200 de lei dupa reducere pentru a beneficia de transport gratuit.

 

Dupa finalizarea comenzii veti primi un email de confirmare cu numarul de AWB pentru coletul dumneavoastra.

 

 

POLITICA DE RETUR / SCHIMB

Confrom Ordonantei de urgenta nr. 34/2014, privind drepturile consumatorului in cadrul contractelor incheiate la distanta orice produs poate fi returnat fara motiv timp de 14 zile de la data in care s-a intrat in posesia comenzii.

 

In ce conditii trebuie sa fie produsul returnat / schimbat?

Produsul returnat / schimbat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit, pe cat posibil in ambalajul original. Produsul returnat nu trebuie sa prezinte defectiuni, modificari, lovituri, indoiri, urme de utilizare sau fisuri. Produsele deteriorate nu se vor putea returna / schimba.

 

Cat costa returul / schimbul?

Costurile de transport in cazul unui retur / schimb vor fi suportate de catre client.

 

Care este termenul de timp in care pot schimba un produs?

Schimbarea unui produs comandat cu un alt produs din magazinul nostru poate fi realizat in maxim 3 zile lucratoare, fara a fi purtat sau deteriorat in orice fel. Notificarea trebuie realizata fie prin email la office@cesini.ro, fie prin telefon la 0759.306.766.

 

Cum returnez un produs?

1.Ne informezi despre retur la numărul de telefon 0759.306.766 sau pe email la office@cesini.ro.

2.Pregatesti coletul pentru retur iar curierul te va contacta in 1-2 zile lucratoare pentru ridicarea coletului.

3.Dupa receptionarea produsului, il verificam si facem restituirea banilor in contul bancar indicat in formularul de retur in maxim 14 zile calendaristice.

 

 

Modalitati de plata

Plata se poate efectua RAMBURS la primirea coletului sau cu CARDUL online la plasarea comenzii.

 

Pentru orice alte detalii ne poti contacta la:

Telefon: 0759.306.766
Email: office@cesini.ro